اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

آنتالیا یکی از شهرهای تفریحی ترکیه می باشد که هرسال میزبان بسیاری از توریست های ایرانی است، آنتالیا دارای سه منطقه اصلی و توریستی است که شامل لارا، کمر و بلک می باشد و برای انتخاب هتل باید اطلاعات مختصری راجع به هر منطقه داشته باشید.

 

زمان سفر به آنتالیا

با توجه به ساحلی بودن این شهر که به دلیل زلال بودن آب دریا به ساحل فیروزه ای معروف می باشد و شرایط جغرافیایی این شهر از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است.

از فروردین ماه تا اواسط آبان ماه آب و هوای این شهر مناسب برای شنا کردن و تفریحات دریایی می باشد اما در فصل زمستان که هوا کمی سرد می شود می توانید از تور های آفری برخوردار شوید و برای شنا کردن از استخرهای سرپوشیده استفاده کنید.

 

آنتالیا در 3 بخش اصلی قرار دارند که برای انتخاب راحت تر شما در ادامه مطلب راجع به هر منطقه بیشتر توضیح خواهیم داد.

منطقه لارا:

لارا نزدیک ترین منطقه گردشگری و تفریحی به مرکز شهر آنتالیا می‌باشد و منطقه تفریحی لارا از طبیعت و ساحل بسیار زیبا و امکانات فراوان گردشگری برخوردار است و برای گردشگرانی که تمایل دارند به مراکز خرید و شهر نزدیک باشند بسیار مناسب است .

منطقه کمر:

در سفر با تور آنتالیا ترکیه می توانید تعطیلاتی پر هیجان داشته باشید و یک هفته پر تکاپو را در منطقه زیبای کمر آنتالیا سپری کنید.

کمر در نزدیکی رشته کوه توروس قرار دارد و به منطقه خوش و آب هوا و سرسبز شناخته شده است و اگر در کمر اقامت داشته باشید می توانید خاطره ای دلنشین از دریا و کوه برای خودتان رقم بزنید. 

این منطقه برای گردشگرانی که به طبیعت علاقه دارند مناسب میباشد.

منطقه بلک:

منطقه بلک که در چندین سال اخیر بخاطر مناطق چشم نواز و زمین گلف مطلوب اش توریست های خیلی زیادی را به سمت خود جذب کرده دارای هتل های لوکس میباشد که در فصل زمستان بخاطر روز های طولانی و آفتابی که دارا است بسیار مناسب است.

همچنین علاوه بر زمین های گلف دارای سالن های بزرگ و مجهز جهت برگزاری کنفرانس و مراسم های مختلف است.

یکی از جاذبه های بلک ساحل معروف آن است که به اسم همان منطقه یعنی بلک ساحلی نامیده شده که این ساحل طلائی شنی زیبا بسیار مناسب کسانی است که به ساحل های لوکس و زیبا علاقه دارند است.

می توانید در بلک از آرامش بسیار بالایی برخوردار شوید و تفریحات دریایی را در این ساحل تجربه کنید.

امنیت در آنتالیا:

امنیت در این شهر ساحلی توریستی بسیار بالا می باشد آمار نشان داده است در آنتالیا تعداد جرم و جنایت بسیار کم می باشد و در تمام شبانه روز امنیت کامل را در سفر خواهید داشت.

اما در کل با امن بودن آنتالیا اما باز هم باید نکات ایمنی را رعایت کرد پس از اشیا گران بها و مدارک خود با دقت محافظت کنید برای این کار اگر اتاق شما در هتل دارای صندوق امانات است گزینه خوبی برای نگهداری از وسایل با ارزش شما است و در صورت به وجود آمدن مشکل حتما با پلیس تماس بگیرید (شماره تماس پلیس : 155 ) با هر تلفنی بصورت رایگان می توانید با پلیس تماس حاصل فرمایید، افسران پلیس در ترکیه با چند زبان زنده دنیا صحبت می کنن اما در شهری مثل آنتالیا شما می توانید با پلیس توریسم هم تماس بگیرید.

پیشهاد می کنیم قبل از شروع سفر از مدارک خود عکس تهیه فرمایید و در ایمیل خود میتوانید ذخیره کنید تا اگر موبایل خود را به همراه مدارکتان به هر دلیلی از دست دادید به عکس مدارک خود دسترسی داشته باشید و در صورت به وجود آمدن همچین حادثه ای می توانید از پلیس توریسم کمک بگیرید.

همانطور که در قبل گفتیم آنتالیا هرساله میزبان بسیار زیادی توریست است که همین موضوع باعث شده است دولت ترکیه برای امنیت کشور خود مخصوصا شهرهای توریستی مثل آنتالیا اهمیت بسیار زیادی قائل شود.

مراکز خرید در آنتالیا:

مرکز خرید میگروس: این فرشگاه یک مرکز خرید محبوب به حساب می آید چرا که در این فروشگاه علاوه بر لباس اجناس متنوع دیگری هم ارائه میشود که سوغاتی های خیلی خوبی را با قیمت مناسب می توانید تهیه کنید.

مرکز خرید ترا سیتی: این فروشگاه جزو لوکس ترین فروشگاههای آنتالیا محسوب میشود و جالب است بدانید این فروشگاه بزرگترین فروشگاه آنتالیا شناخته شده است که شامل بیش از 150 فروشگاه و برند های بین المللی و ترکی است و با وجود 30 رستوران و فودکورت به یکی از جذاب ترین فروشگاه ها تبدیل شده است.

 

 

 

هتل ها:

هتل 5 ستاره اورنج کانتی کمر:

اگر دوست دارید در سفر به آنتالیا معماری زیبای آمستر دام را هم ببینید بی شک این هتل خیلی گزینه خوبی می تواند باشد در این هتل با محیطی دوستانه که رنگارنگ بودن ساختمان های هتل شادی را به محیط بخشیده است اقامت ای  بسیار خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد چرا که در یک قاب می توانید اقامت ای  در معماری آمستردام در کنار دریای مدیترانه با نمای کوه های توروس را تجربه کنید.

بعد از ظهر های سفر خود را در این هتل میتوانید با شرکت در برنامه و مسابقه هایی که در هتل برگزار می شود دل انگیزتر کنید.

هتل تایتانیک بیچ لارا:

اگر ساحل هتل برای شما خیلی مهم است تایتانیک بیچ گزینه خیلی خوبی برای اقامت میتواند باشد چرا که در ساحل معروف لارا واقع شده است.

همانطور که از اسم هتل پیداست هتل با معماری کشتی در کنار ساحل ساخته شده است و دارای استخری بزرگ در کنار ساحل می باشد.در این هتل می توانید اقامتی با معماری خاص را تجربه کنید و سفری رویایی داشته باشید.

اتاق های این هتل جهت راحتی مسافرین از فضای خیلی بزرگی برخوردار است و برخی از اتاق ها دارای بالکن میباشد که محلی بسیار زیبا برای تماشای ساحل و غروب خورشید است.

نکات کلیدی سفر :

پیشنهاد می کنیم پاسپورت ها و بلیط سفر خود را در جایی امن قرار دهید اما باز هم بهتر است قبل از سفر از مدارک خود عکس تهیه فرمایید و در جایی ذخیره کنید تا در صورت بروز مشکل کار را راحت تر کنید.

همه پول خود را در گشت ها با خود حمل نکنید و آن را در کیف یا جیب های مختلف بگذارید.

اگر گروهی به گشت یا خرید می روید حتما همرا هر نفر کارت هتل و مقداری پول باشد تا در صورت گم کردن گروه بتوانید به هتل بازگردید.

آژانس مسافرتی مهاجر تنها اقتصادی ترین تورهای آنتالیا را با بهترین پروازها و امکانات ارائه می دهد.

Home
Account
Cart
Search